سیاسی

الصفدی:
تل آویو به جای اعطای فرصت برای مذاکرات آتش‌بس رفح را اشغال کرد

وزیر خارجه اردن به خبر سیطره رژیم صهیونیستی بر بخش فلسطینی گذرگاه رفح واکنش نشان داد و گفت که تل آویو به جای اعطای فرصت برای مذاکرات درباره آتش‌بس، رفح را اشغال کرد.

میدل ایست نیوز: ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن، امروز سه شنبه (7مه) گفت که تل آویو به جای اعطای فرصت برای مذاکرات جاری در راستای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه، بخش فلسطینی گذرگاه زمینی رفح را اشغال کرده و درهای گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه بسته است.

به گزارش «آناتولی» پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنترل بخش فلسطینی گذرگاه مرزی رفح را به صورت کامل به دست گرفته است، الصفدی به این امر واکنش نشان داد و گفت: «به جای اعطای فرصت برای مذاکرات درباره آزادی گروگان‌ها و آتش بس در غزه، دولت اسرائیل گذرگاه رفح را اشغال کرد و آن را به روی کمک‌های بشردوستانه برای ساکنان غزه که از گرسنگی می‌میرند، بسته است».

وی افزود: حمله اسرائیل به رفح تهدید به کشتار دیگری است و از شورای امنیت می‌خواهد اقدام قاطع و فوری در قبال آن انجام دهد.

الصفدی تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید با پیامد‌های واقعی این حمله روبرو شود.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنترل بخش فلسطینی گذرگاه مرزی رفح را به صورت کامل به دست گرفته و عملیات «پاکسازی» منطقه را آغاز می‌کند.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا