سیاسی

پیام تسلیت پادشاه و ولیعهد عربستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رئیس جمهوری ایران و یاران همراهش را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

میدل ایست نیوز : پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی در پیامهای جداگانه حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، پادشاه عربستان سعودی درگذشت رئیس جمهوری اسلامی ایران و یارانش را به محمد مخبر سرپرست دستگاه اجرایی کشور تسلیت گفت.

در پیام پادشاه عربستان سعودی آمده است: از خبر درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و یارانش – رحمهم الله – آگاه شدیم. ما این حادثه را به شما و ملت برادر ایران صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال رحمت واسعه و مغفرت الهی برای آن‌ها مسئلت داریم.

در همین حال محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نیز در پیامی جداگانه شهادت رئیس جمهوری و همراهانش را به محمد مخبر سرپرست قوه مجریه تسلیت گفت.

در پیام بن سلمان آمده است: خبر درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یاران ایشان – رحمه الله علیهم – را دریافت کردیم و بابت این حادثه صمیمانه‌ترین تسلیت و تعزیت خویش را نثار کشورتان می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که رحمت و مغفرت واسعه خود را نصیب آن‌ها کند و آن‌ها در بهشت گسترده خویش ساکن گرداند.

منبع
واس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا