سیاسی

تشییع پیکر رئیس جمهور ایران و همراهانش در تبریز

مردم تبریز و سایر نقاط استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم تشییع و وداع با رئیس جمهوری ایران و همراهانش شرکت کردند.

میدل ایست نیوز: شمار زیادی از مردم تبریز و دیگر نقاط استان و همچنین برخی استان های همجوار در مراسم تشییع باشکوه پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، اهالی تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی از ساعتی قبل از شروع مراسم وداع در خیابان‌های تبریز حضور یافتند و به سمت میدان شهدا میعادگاه وداع با شهدا حرکت کردند.

با وجود هوای سرد و ابری امروز ده‌ها هزار نفر پیکر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید، و امام جمعه و وزیر خارجه و استاندار و دیگر همراهانشان را در تبریز تشییع کردند.

این در حالی بود که شمار زیادی نیز از مردم استان های همجوار از جمله اهل سنت استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم شرکت کردند تا وحدت و همدلی و همراهی ملت ایران را در روزهای سخت نشان دهند.

ایرنا در ادامه نوشت، جوانانی از سایر کشورها از جمله عراق هم در این مراسم وداع با شهدای خدمت در تبریز حضور داشتند و افزون بر آن خبرنگارانی از سایر رسانه های جهان از جمله کشور چین نیز در این مراسم شرکت کردند.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا