سیاسی

ابراز آمادگی نخست وزیر لیبی برای سفر به عراق

نخست وزیر لیبی در دیدار وزیر ورزش و جوانان عراق بر آمادگی خود برای سفر به بغداد در چارچوب توسعه روابط دوجانبه تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: احمد الصحاف کاردار سفارت عراق در طرابلس پایتخت لیبی امروز یکشنبه (2 ژوئن) اعلام کرد که احمد المبرقع وزیر ورزش و جوانان عراق با عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر لیبی درباره توسعه روابط بغداد و طرابلس و راه‌های تقویت آن که به منافع دو ملت برادر کمک می‌کند، رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الصحاف افزود که المبرقع و الدبیبه با یکدیگر دیدار و درباره روابط دو جانبه، راه‌های تقویت آن، اوضاع کلی و چالش‌هایی که در منطقه وجود دارد گفت‌وگو کردند.

وی افزود که وزیر ورزش و جوانان عراق بر اهمیت همکاری و هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان عراق و همتای لیبیایی خود و تقویت روابط و انجام سفرهای متقابل مسئولان دو کشور، تداوم حمایت و تقویت همکاری در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد.

کاردار سفارت عراق در طرابلس ادامه داد که دو طرف همچنین درباره مذاکرات و توافقنامه‌های انجام شده میان المبرقع و همتای لیبیایی وی در جریان سفر به طرابلس رایزنی کردند.

الصحاف افزود که نخست وزیر لیبی در این دیدار نسبت به سفر به عراق در چارچوب توسعه روابط دو جانبه ابراز آمادگی کرد و عمق روابط تاریخی دو ملت را ستود.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا