سیاسی

تاکید ایران بر ضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهيونيست‌ها

سرپرست وزارت خارجه ایران در یک گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت رژیم صهيونيستی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، در یک تماس تلفنی در خصوص جنایت صهیونیست‌ها در غزه و رفح و ضرورت اقدام کشورهای اسلامی در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه ایران، باقری با اشاره به استمرار و افزایش جنایت صهیونیست‌ها در رفح، بر ضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهيونيست‌ها، تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش برخی کشورها از جمله اقدام افریقای جنوبی برای گشودن پرونده در دادگاه لاهه و نیز قطع رابطه تعدادی از کشورهای امریکای لاتین با رژیم صهیونیستی، خواستار برداشتن گام‌های جدی‌تر از سوی کشورهای اسلامی شد و در این خصوص بر تشکیل اجلاس فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، اقدام عملی علیه رژیم صهیونیستی را ضروری برشمرد و بر برداشتن گام‌های عملی در این خصوص با مشارکت سایر کشورهای اسلامی برای توقف جنایت صهيونيست‌ها تاکید کرد.

منبع
وزارت خارجه ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا