سیاسی

هوکشتاین: واشنگتن به دنبال جلوگیری از درگیری گسترده‌تر در مرزهای لبنان و اسرائیل است

فرستاده ویژه رئیس جمهور امریکا، گفت که واشنگتن به دنبال جلوگیری از وقوع جنگی بزرگ‌تر پس از درگیری‌های مرزی میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

میدل ایست نیوز: آموس هوکشتاین، فرستاده ویژه رئیس جمهور امریکا، گفت که واشنگتن به دنبال جلوگیری از وقوع جنگی بزرگ‌تر پس از درگیری‌های مرزی میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روسیا الیوم، وی در کنفرانسی مطبوعاتی پس از دیدار با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان گفت که وضعیت در طول مرزهای لبنان و اسرائیل خطرناک است.

هوکشتاین گفت که این همان دلیلی است که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، او را به لبنان فرستاده است.

فرستاده بایدن گفت که طرح پیشنهادی بایدن، شامل پایان جنگ در غزه است و هدف او از مذاکرات جلوگیری از تشدید بیشتر تنش است.

وی افزود که درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی به اندازه کافی به طول انجامیده و باید راه حل‌های تعیین‌کننده‌ای وضع کرد.

هوکشتاین تصریح کرد که آتش بس در غزه منجر به پایان تنش مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نیز می‌شود و تاکید کرد که پیشهاد بایدن از سوی میانجیگران مورد قبول بوده و حماس باید آن را قبول کند.

وی با اشاره به اینکه امریکا می خواهد مانع از جنگی بزرگ‌تر در طول مرزهای دارای تنش میان لبنان و رژیم صهیونیستی شود، نسبت به وضعیت مرزهای میان لبنان و رژیم صهیونیستی که به شدت خطرناک است هشدار داد و گفت که می‌خواهیم مانع از تشدید تنش بیشتر شویم.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا