اقتصادی

قرارداد وزارت حمل و نقل عراق با شرکت بین‌المللی «الیور وایمن»

وزیر حمل و نقل عراق از عقد قرارداد با شرکت بین‌المللی مشاوره‌ای «الیور وایمن» برای ارائه خدمات مشاوره‌ای درباره پروژه«جاده توسعه» خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزیر حمل و نقل عراق از عقد قرارداد با شرکت بین‌المللی مشاوره‌ای «الیور وایمن» برای ارائه خدمات مشاوره ای درباره پروژه«جاده توسعه» خبر داد و خاطرنشان کرد میزان موفقیت در دستاوردهای تکمیل طرح های اولیه خط ریلی این پروژه 80 درصد و در سطح بزرگراهها 75 درصد برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، رزاق محیبس السعداوی وزیر حمل و نقل عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با حمایت های محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و تحت نظر وی ، قرارداد همکاری با شرکت الیور وایمن برای ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه پروژه «جاده توسعه» به امضا رسید که این امر نشان از میزان جدیت دولت در اجرای این پروژه راهبردی است.

وی با اشاره به کمک این شرکت به وزارت حمل و نقل در بازاریابی پروژه و نظارت بر فرصت های سرمایه گذاری تصریح کرد: این قرارداد در حالی امضا می شود که تکمیل و پیشرفت طرح های اولیه خط ریلی به 80 درصد رسیده و میزان پیشرفت طرح های بزرگراهها نیز بین 75 درصد و 92 درصد برآورد شده است.

گفتنی است در امضای این قرارداد یونس خالد جواد مدیرکل راه آهن عراق، پدرو اولیویرا، مدیر کل شرکت الیور وایمن، محمد النجار مشاور نخست وزیر عراق در امور سرمایه گذاری و شمار دیگری از مسئولان وزارت حمل ونقل حضور داشتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا