اجتماعی

نظارت مستقیم نخست‌وزیر عراق بر طرح‌های امنیتی وخدماتی ایام محرم

استاندار کربلا از نظارت مستقیم نخست‌وزیر عراق بر طرح‌های ایام محرم و آماده شدن بی کم و کاست طرح امنیتی و خدماتی مراسم عاشورای حسینی و اجرای زودهنگام آن خبر داد.

میدل ایست نیوز: استاندار کربلا از نظارت مستقیم نخست وزیر عراق بر طرحهای ایام محرم و آماده شدن بی کم و کاست طرح امنیتی و خدماتی مراسم عاشورای حسینی و اجرای زودهنگام آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، نصیف الخطابی اعلام کرد، مراسم محرم در واقع از همان روز اول در استان کربلا آغاز می شود و معمولاً تا سیزدهم محرم نیز ادامه دارد در حالیکه طرح امنیتی و خدماتی از پیش کاملا آماده شده بود و از همان اوایل به شکلی زود هنگام به مرحله اجرا درآمد و سازماندهی بزرگی برای مراسم و زیارت زائران انجام شده است.

وی با تاکید بر روزآمد کردن برنامه های هرساله ایام محرم افزود:حفاظ ها و سایه بان هایی برای محافظت از زائران در برابر اشعه خورشید در مسیرهای خدمات رسانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: طرح ها و برنامه هایی را برای زیارت میلیونی زیر نظر نخست وزیر و با هدایت مستقیم او در دست اجرا داریم و پروژه‌های جدیدی نظیر بهره برداری از میدان‌ها و پل‌های جدید اجرا کرده ایم و راهها و جاده ها را نیز توسعه داده ایم و به طور کلی خدماتی استثنایی تدارک دیده ایم

وی در پایان از هماهنگی بی نظیر و بالای تولیت های حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) به منظور ارائه بهترین خدمات به مردم و هیات ها و موکب های حسینی خبر داد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا