سیاسی

دستگیری 11 تروریست با هماهنگی عراق و اقلیم کردستان

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از عملیات مشترک با اقلیم کردستان و دستگیری 11 تروریست خطرناک در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از عملیات مشترک با اقلیم کردستان و بازداشت 11 تروریست خطرناک در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، صباح النعمان، سخنگوی این دستگاه گفت که در نیمه نخست سال جاری، شمار تروریست های بازداشت شده با هماهنگی با اقلیم کردستان به 11 نفر رسید.

وی افزود که هماهنگی میان دستگاه مبارزه با تروریسم و دستگاه های اطلاعاتی در اقلیم کردستان ادامه دارد و در حال افزایش است و منجر به تامین امنیت در حد فاصل مرزهای اقلیم و دولت فدرال عراق شده است.

النعمان اشاره کرد که طی دوره گذشته، عملیات مشترک میان دستگاه مبارزه با تروریسم و اقلیم در حد فاصل مرزهای اقلیم و دولت فدرال افزایش یافته و پناهگاه هایی کشف و با پشتیبانی نیروی هوایی عراق منهدم شده است.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق با تاکید بر تداوم عملیات در مناطق صعب العبور، گفت که این عملیات بنابر داده های اطلاعاتی دقیق و عملیات پیش دستانه، منجر به از بین رفتن هرگونه تلاش داعش برای تهدید امنیت منطقه شده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا