سیاسی

واکنش‌ها به حمله پهپادی انصارالله یمن به تل‌آویو

پس از حمله پهپادی انصارالله یمن به تل آویو، مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی به این حمله واکنش نشان دادند.

میدل ایست نیوز: پس از حمله پهپادی انصارالله یمن به تل آویو، مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی به این حمله واکنش نشان دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان اخبار المیدان تاکید کرد اگر نفوذ به حریم هوایی فلسطین اشغالی صورت گرفته باشد این مایه شرم و ننگ است و اگر این نفوذ تشخیص داده نشده باشد، این یک شکست دسته جمعی است و اگر نفوذ به حریم هوایی صورت گرفته باشد و تشخیص هم داده نشده باشد و اکنون این مسئله مخفی نگه داشته شود، این یک ورشکستگی و ناتوانی کامل است.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم گفت ما امنیت در «اسرائیل» را به طور کامل از دست دادیم و همه خطوط قرمز زیر پا گذاشته شده است.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش صهیونیستی هم گفت این رژیم هم اکنون در حال برآورد اوضاع با مقامات ارشد ارتش پس از حمله به تل آویو است.

بن کسبت روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی نیز بن گویر را در این زمینه مسئول دانست و خواستار استعفای فوری او شد.

او خطاب به بن گویر گفت: شکست و ناامنی در جنوب، شمال، مرکز، غرب و شرق غیرقابل تحمل است، تو مسئول هستی، باید استعفا دهی و از زندگی ما بیرون بروی.

امیر بوخبوط خبرنگار نظامی اسرائیلی هم گفت: اگر این پهپاد در قلب «کریاه» در تل آویو منفجر می‌شد، آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟

پایگاه خبری عبری زبان والا بیان کرد که ارتش هم اکنون در حال برآورد اوضاع امنیتی پس از حمله به تل آویو و اتخاذ تصمیم مناسب است.

آویگدور لیبرمن رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: کسی که مانع حملات موشکی به کریات شمونا و ایلات نمی‌شود، نباید الان هم از حمله به تل آویو شگفت زده شود.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا