سیاسی

انصارالله:
اهداف مهمی در بندر ایلات را با موشک هدف قرار دادیم

سخنگوی نظامی انصارالله یمن از عملیات نظامی منحصر به فردی خبر داد که طی آن اهداف مهمی در بندر ایلات واقع در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

میدل ایست نیوز: یحیی سریع سخنگوی نظامی انصارالله یمن از عملیات نظامی منحصر به فردی خبر داد که طی آن اهداف مهمی در بندر ایلات هدف قرار گرفته است.

به گزارش المسیره، یحیی سریع لحظاتی پیش گفت یگان موشکی انصارالله، در یک عملیات نظامی منحصر به فرد، اهداف مهمی در منطقه ام الرشراش(بندر ایلات) انجام داد که این عملیات با موفقیت انجام شد.

وی افزود همچنین در عملیات مشترک نیروی دریایی و یگان پهپادی و موشکی، یک کشتی امریکایی در دریای سرخ هدف قرار گرفت.

سریع گفت در این عملیات مشترک که با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد انجام شد، خسارت هایی به این کشتی وارد شد.

سخنگوی نظامی انصارالله گفت ما بر حق کامل خود برای دفاع از یمن در برابر تجاوزات امریکایی انگلیسی و اسرائیل تاکید می کنیم.

سریع اظهار داشت تجاوز اسرائیل به یمن، هرگز ما را از موضع ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین بازنخواهد داشت و عملیات دریایی ما علیه کشتی های اسرائیلی، امریکایی و انگلیسی یا کشتی هایی که به سمت بنادر فلسطین حرکت کنند، هرگز متوقف نخواهد شد، مگر آنکه تجاوزات به نوار غزه و محاصره آن پایان یابد.

سخنگوی نظامی انصارالله تاکید کرد که پاسخ به تجاوز اسرائیل به کشورمان قطعی و قاطع خواهد بود.

از سوی دیگر، یک منبع یمنی به المیادین گفت که عملیات یمن طی روزها و ماه های آینده در صورتی که تجاوزات دشمن به غزه متوقف نشود، ادامه خواهد یافت.

این منبع افزود که هماهنگی میان یمن و مقاومت غزه و محور مقاومت در منطقه همچنان ادامه دارد و به سطحی پیشرفته رسیده است.

شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در غرب یمن حمله کردند که این حملات، اولین تهاجم آشکار اسرائیل به خاک یمن یک روز پس از حمله پهپادی انصارالله به تل آویو به شمار می‌رود.

در حمله پهپادی انصارالله به تل آویو یک اسرائیلی کشته و شمار دیگری زخمی شدند، حمله‌ای که در چارچوب عملیات این گروه برای پشتیبانی و حمایت از مقاومت فلسطین از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه قرار داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های اف 15 این رژیم، اهدافی را در الحدیده یمن بمباران کردند.

وزارت بهداشت یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که این حملات به شهادت سه نفر و زخمی شدن 87 نفر دیگر منجر شده است.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا