سیاسی

وزیر صهیونیست: حمله به یمن ارسال پیام برای ایران بود

وزیر انرژی و زیر ساخت های رژیم صهیونیستی حمله اخیر این رژیم به بندر الحدیده یمن را پیامی برای ایران دانست و بر عادی سازی روابط با عربستان سعودی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر انرژی و زیرساخت های رژیم صهیونیستی و عضو شورای وزارتی امنیتی این رژیم ، ایران را دشمن مشترک اسرائیل و عربستان سعودی برشمرد و اعلام کرد اساس ائتلاف منطقه ای ما وجود دشمن مشترک است.

به گزارش ایلاف، ایلی کوهن با طرح این مساله که ایران از آنچه آنها را تروریست های انصار الله و حزب الله نامید، حمایت و آنها را تغذیه می کند، اعلام کرد: تهران قصد دارد ثبات خاورمیانه را بر هم بزند.

ایلی کوهن ، حمله به انصار الله را نوعی پیام از جانب این رژیم به ایران دانست با این مضمون که اسرائیل توانایی رسیدن به تهران را دارد و افزون بر آن عربستان هم از این حمله دریافت که در صورت ضرورت، اسرائیل در برابر ایران در کنار سعودی ها خواهد ایستاد.

کوهن درباره احتمال عادی سازی روابط با عربستان گفت: در پایان جنگ، بیش از هر زمان دیگری به توافق با عربستان نزدیک خواهیم بود زیرا ریاض اکنون به خوبی دوست و دشمن خود را شناخته است.

گفتنی است «ایلی کوهن» پیش از این سمت وزیر امور خارجه و عضویت در کابینه امنیتی را بر عهده داشته است و در جلسات حساس شرکت می کند و از رهبران حزب لیکود و نزدیک به نخست وزیر این رژیم به شمار می آید.

منبع
ایلاف

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا