اجتماعیخبر اول

رشید: آوردگاه المپیک عامل مهمی در تقویت روابط ملت ها است

رئیس جمهور عراق در دیدار با ورزشکاران این کشور حاضر در مسابقات المپیک پاریس،از آنها درخواست کرد برای اعتلای نام عراق و بالا بردن پرچم آن از همه توان خود استفاده کنند.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور عراق در دیدار با اعضای تیم های ملی مختلف شرکت کننده این کشور در مسابقات المپیک پاریس، این عرصه را آوردگاهی برای تقویت روابط بین کشورها و جوامع دانست.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عبداللطیف جمال رشید روز جمعه در مقر اقامت خود در پاریس در دیدار با احمد المبرقع وزیر جوانان ورزش و بازیکنان شرکت کننده در المپیک پاریس در رشته های وزنه برداری، جودو، شنا و دو و میدانی بر حمایت از حضور قدرتمند عراق در این رویداد بزرگ ورزشی تاکید کرد.

رئیس جمهور عراق با اشاره به علاقه و حمایت خود از ورزش و حضور در مراسم افتتاحیه که مهر تاییدی براین علاقه است، خاطرنشان کرد: مشارکت ورزشکاران عراقی و تیم‌های ملی این کشور در مجامع بین‌المللی به‌عنوان یک عامل مهم در تقویت روابط بین کشورها و ملتها و توسعه جوامع به شمار می آید و در حفاظت از جوانان و ترویج رفتار مثبت در آنها، نقشی پیشگیرانه ایفا می کند.

رشید ورزشکاران عراقی را به تلاش با همه توان برای کسب نتایج مثبت و قابل قبول و بالا بردن پرچم و نام عراق در رویدادها و مسابقات بین المللی ترغیب کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان نیز به نوبه خود تصریح کرد: پافشاری و علاقه رئیس جمهوری به حضور عراق در این رویداد جهانی و اشتیاق وی برای دیدار با ورزشکاران و اطلاع از نیازهای آنها و ایجاد فضای مناسب برای ورزشکاران قبل از شروع مسابقات نشان از اهتمام ویژه وی به امر ورزش است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا