سیاسی

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش آمادگی برای مرحله بعدی جنگ در اراضی شمالی

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در بازدید از مجدل شمس اعلام کرد این ارتش آمادگی خود را برای مرحله بعدی جنگ در شمال اراضی افزایش می‌دهد.

میدل ایست نیوز: هرتزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در بازدید از مجدل شمس گفت: ارتش اسرائیل آمادگی خود را برای مرحله بعدی جنگ در شمال اراضی ارتقا می‌دهد و برای بازگردادن توام با امنیت ساکنان اراضی شمالی به خانه‌های خود از تمام امکانات استفاده می‌کند.

به گزارش «روسیا الیوم»، این اظهارات هالیوی همزمان با ورود وی به مجدل شمس و دیدار با موفق طریف رهبر معنوی طایفه دروز و نمایندگان مقامات محلی و فرمانده منطقه شمالی و فرمانده لشکر 210 ارتش ایراد شد.

وی مدعی شد: «ما دقیقا می‌دانیم که از کجا این موشک شلیک شده است. دیوارهای زمین فوتبال و بقایای موشک را بررسی کردیم و می‌توانیم بگویم که این موشک از نوع فلق و حامل کلاهک‌های جنگی با وزن 53 کیلوگرم است. این موشک برای حزب الله است».

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: «هرکس این موشک را به سمت منطقه پرجمعیت شلیک کند، قصد کشتن غیر نظامیان و کودکان را دارد».

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «این ارتش همزمان با جنگ در غزه، به آمادگی برای مرحله آتی جنگ در شمال افزایش می دهد».

دولت لبنان به حادثه بمباران «مجدل شمس» واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه اقدامات خشونت آمیز و حملات به همه غیر نظامیان را محکوم می کند.

همچنین نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با نشانه رفتن انگشت اتهام در حمله موشکی روز گذشته به سوی لبنان و حزب الله، آنان را به آغاز جنگ با این رژیم متهم کرد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا