اجتماعیاقتصادی

افتتاح بیمارستان آموزشی نجف به عنوان طرح پایلوت مدیریت مشترک با شرکت‌های بین المللی

نخست وزیر عراق بهره‌برداری از بیمارستان آموزشی نجف را به عنوان نخستین طرح پایلوت مشترک مدیریت و بهره‌برداری با کمک شرکت‌‌های تخصصی بین المللی کلید زد.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق روز دوشنبه نخستین برنامه مشترک مدیریت و بهره‌برداری مشترک بیمارستان‌های مدرن را با مشارکت و همکاری شرکت‌های بین المللی، با افتتاح بیمارستان آموزشی نجف اشرف اجرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دفتر رسانه‌ای نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق روز دوشنبه نخستین برنامه مشترک مدیریت و بهره‌برداری از بیمارستان‌های مدرن را در شهر نجف اشرف افتتاح کرد.

السودانی نخستین برنامه مشترک مدیریت و بهره‌برداری از بیمارستان‌های مدرن را که در چارچوب عقد قرارداد با شرکت‌های تخصصی بین المللی صورت گرفته است، در بیمارستان آموزشی نجف اشرف کلید زد.

گفتنی است وزارت بهداشت عراق اولین قرارداد در این زمینه را با شرکت ایتالیایی «گروپ ساندونادو» برای پروژه مدیریت بیمارستان‌های مدرن از جمله بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در کربلا، بیمارستان امام صادق در حله، بیمارستان شهید الحکیم در میسان، بیمارستان آموزشی ذی قار و همچنین بیمارستان السیاب در بصره امضا کرده بود.

این وزارتخانه بهره‌برداری از بیمارستان آموزشی نجف اشرف را به عنوان گامی بزرگ در راستای ارتقا و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به عنوان طرح پایلوت مدیریت و بهره‌برداری مشترک با شرکت‌های بین المللی به اجرا گذاشت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا