سیاسی

حمله هوایی به مقرهای الحشدالشعبی و آمار ضد و نقیض از تلفات

منابع امنیتی عراق از حمله هوایی به مقرهای الحشدالشعبی در منطقه‌ای از استان بابل خبر دادند.

میدل ایست نیوز: برخی از منابع امنیتی عراق اعلام کردند حملات امشب به مقرهای الحشد الشعبی در جرف النصر توسط امریکایی ها صورت گرفته است.

به گزارش بغداد الیوم، بر اثر بمباران مقرهای الحشد الشعبی در جرف النصر در شمال بابل یکی از نیروهای این سازمان شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی به بغداد الیوم گفت: صدای انفجاری در منطقه جرف النصر در شمال استان بابل شنیده شد که به نظر می رسد این انفجار ناشی از حمله هوایی امریکایی ها بوده است.

وی افزود: تلفات اولیه این بمباران یک شهید و سه نفر از زخمی از نیروهای الحشد الشعبی بوده است.

در همین حال منابع خبری اعلام کردند عدنان فیحان استاندار بابل، به تیم های پزشکی و کادر بیمارستان المسیب برای مداوای مجروحان این حمله اعلام آماده باش داده است. المیادین آمار اولیه شهدای این حمله را دو نفر اعلام کرده است.

این در حالی است که  شبکه های الجزیره و المیادین حمله به مقرهای الحشد الشعبی در استان بابل عراق را تایید کردند و از شهادت دستکم دو نفر در این حملات خبر دادند در حالیکه رسانه های وابسته به مقاومت اسلامی عراق، تعداد شهدا را چهار تن اعلام کردند.

به گزارش الجزیره، حمله پهپادی به یکی از مقرهای نیروهای الحشد الشعبی در شمال بابل تعدادی  چند شهید و زخمی بر جای گذاشت.

شبکه المیادین به نقل از  خبرنگار خود در بغداد اعلام کرد: اخبار اولیه از شهادت دو نفر و زخمی شدن چند نفر در حمله پهپادهای ناشناس به منطقه جرف النصر در استان بابل حکایت دارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع پلیس عراق اعلام کرد در این حملات که سه انفجار متوالی بوده است، یک تن شهید و 7 نفر زخمی شده اند..

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا