سیاسی

ابومرزوق: ترور هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

عضو دفتر سیاسی حماس با بزدلانه خواندن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران تاکید کرد این ترور هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

میدل ایست نیوز: موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس با بزدلانه خواندن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در محل اقامات خود در تهران تاکید کرد این ترور هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و راه مقاومت ادامه خواهد داشت.

به گزارش الشرق الاوسط، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد ترور هنیه یک اقدام بزدلانه است و همین گونه به حال خود رها نخواهد شد.

سامی ابوزهری از مقامات حماس به رویترز گفت ترور اسماعیل هنیه رهبر این جنبش در ایران اقدام و نوعی تشدید خطرناک است که به اهداف خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: ترور برادر اسماعیل هنیه به دست رژیم اشغالگر اسرائیل یک تشدید تنش بزرگ است که هدف از آن در هم شکستن اراده (حماس) و مردم فلسطین و دستیابی به اهداف موهوم آن است و تاکید می کنیم چنین اقداماتی در دستیابی به اهداف خود شکست خواهد خورد.

عضو دفتر سیاسی حماس افزود: حماس یک تفکر و سازمان است و قائم به شخص نیست و ما این راه را با فداکاری های خود ادامه خواهیم داد و به پیروزی اطمینان داریم.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا