اجتماعیسیاسی

تاکید الشمری بر هماهنگی در حوزه‌های امنیتی و خدماتی برای زیارت اربعین

وزیر کشور عراق ضمن صدور دستورالعمل‌هایی برای تامین امنیت زیارت اربعین، بر هماهنگی تلاش‌ها در حوزه‌های امنیتی و خدماتی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق امروز چهارشنبه، دستورالعمل هایی برای تامین امنیت زیارت اربعین صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد همزمان با نزدیک شدن به اربعین امام حسین (ع)، الشمری برای تامین امنیت زیارت اربعین نشست ها و بازدیدهای میدانی خود را در راستای اطلاع از آخرین آمادگی ها با هدف موفقیت این زیارت میلیونی ادامه می دهد.

این وزارتخانه افزود، وزیر کشور عراق در مقر فرماندهی عملیات دیالی با حضور فرمانده نیروهای زمینی، فرماندهی عملیات کرکوک، فرماندهی عملیات شرق صلاح الدین، فرماندهی عملیات سامرا، فرماندهی عملیات دیالی، طرف های مربوطه، شماری از شخصیت های مهم در استان دیالی و شماری از فرماندهان امنیتی و الحشد الشعبی جلسه ای برگزار کرد.

وزارت کشور عراق خاطر نشان کرد در این جلسه تمامی جزئیات زیارت اربعین و اجرای طرح های تدوین شده در استانداری های حاضر در این جلسه و اقدام برای یکپارچگی تمام دیدگاه ها برای موفقیت این زیارت بررسی شد.

این وزارتخانه افزود الشمری شرح خلاصه ای از مهم ترین و آخرین اقدامات اتخاذ شده برای تامین زیارت اربعین را شنید و بر اهمیت هماهنگی تلاش ها در حوزه های امنیتی و خدماتی و پیگیری تمام الزامات بخش های امنیتی و ادارات خدماتی تاکید کرد.

وزیر کشور عراق در این جلسه ضمن صدور توصیه هایی برای ایجاد فضایی امن و مناسب برای تمامی زائران کربلای معلی و همکاری با صاحبان مواکب حسینی بر غلبه بر چالش ها و چاره اندیشی فوری تاکید کرد.

الشمری بیان کرد استان دیالی از استان های با ثبات کشور به شمار می آید و جرائم جنایی و حوادث امنیتی در این استان کم شده است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا