اجتماعیسیاسی

دستور فرماندهی عملیات بغداد برای عدم انسداد راه‌ها و تردد آسان زائران اربعین

فرماندهی عملیات بغداد از وجود طرحی کامل برای تامین امنیت زیارت اربعین در تمام طول مسیر راهپیمایی خبر داد.

میدل ایست نیوز: ولید خلیفه التمیمی فرمانده عملیات بغداد اعلام کرد این فرماندهی، طرح کاملی برای تامین امنیت زیارت اربعین در تمام طول مسیر زائران آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، التمیمی افزود این طرح شامل استقرار بخش‌های فرماندهی عملیات بغداد در طول مسیرهای راهپیمایی زائران است. پیش از این اقدامات، عملیات پیش‌دستانه‌ای در شماری از مناطق کمربند بغداد برای تقویت امنیت و ثبات و نیز تامین امنیت زیارت اربعین انجام شده است.

وی به وجود تلاش‌های اطلاعاتی برای تامین امنیت تمام اماکن زیارت اربعین و هماهنگی با طرف‌های اطلاعاتی دیگر در خصوص داده‌های اطلاعاتی و پخش و پردازش اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره کرد.

فرمانده عملیات بغداد گفت که این فرماندهی با همکاری شهرداری بغداد و دیگر شهرداری‌ها، به دستور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تلاش‌های زیادی برای پاکسازی تمامی راه‌هایی که زائرین می‌پیمایند، انجام داده است.

التمیمی خاطر نشان کرد با تمامی ارگان‌ها برای ارائه خدمات به زائران و برپایی موکب‌ها در مناطقی که برای این امر در نظر گرفته شده، هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

وی بیان کرد دستور عدم انسداد راه‌ها و تسهیل روند تردد زائران و خودروها به بخش‌های امنیتی داده شده تا زیارت اربعین به طور روان و بدون مشکل انجام شود.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا