اجتماعیسیاسی

در سالروز نسل‌کشی ایزدیان عراق عنوان شد؛
تاکید بر محافظت نیروهای امنیتی عراق از تمام طیف‌های جمعیتی در کشور

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق همزمان با دهمین سالگرد نسل کشی ایزدیان عراقی به دست گروه تروریستی داعش تاکید کرد وظیفه نیروهای امنیتی محافظت از طیف‌های مختلف مردم عراق است.

میدل ایست نیوز: معاون فرمانده عملیات مشترک عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی به ماموریت ها و وظایف خود در قبال حفاظت از تمامی مولفه های جمعیتی عراق ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، قیس المحمداوی، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: در سالروز نسل کشی ایزدیان عراق و برخی دیگر از عراقی ها، از فداکاری های بزرگی یاد می کنیم که ملت ما انجام دادند و این فدارکاری ها بودند که شعله ای را در راه پیروزی و آزادی برافروخت و ستمگران و ظالمان را به آتش کشید.

وی افزود: امروز دهمین سالگرد قربانیان جنایت نسل کشی تروریست های داعش علیه ایزدی های شجاع در سنجار و مناطق اطراف آن را گرامی می داریم، جنایتی که همواره به عنوان شاهدی بر خوی وحشیگری گروهک های تروریستی باقی خواهد ماند.

المحمداوی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی قهرمان ما توانستند از بسیاری از این افراد که دستانشان به خون مردم بیگناه آغشته بود، انتقام بگیرند و در این راه به محافظت از تمامی مولفه های جمعیتی عراق ادامه خواهند داد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا