خبر اولسیاسی

بررسی آخرین تدابیر تامین امنیت اربعین در عراق با اتکا به توسعه طرح‌های اطلاعاتی

وزیر کشور عراق در جلسه مشترک با وزیر دفاع و فرماندهان الحشد الشعبی، به اتفاق یکدیگر آخرین تدابیر مربوط به تامین امنیت را با اتکا به توسعه طرح های اطلاعاتی را با تکیه بر فناوری های روز بررسی کردند.

میدل ایست نیوز: وزیر کشور عراق که ریاست کمیته عالی امنیت برای تامین امنیت سفرهای اربعین را نیز عهده دار است، از توسعه طرح های اطلاعاتی و تکیه بر فناوری های روز برای برگزاری این مناسبت بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، «عبدالامیر الشمری»، وزیر کشور و رئیس کمیته عالی امنیتی عراق برای تامین امنیت زیارت اربعین، با بر عهده گرفتن ریاست جلسه مشترک در مقر سازمان اطلاعات جمهوری فدرال عراق با حضور سازمان ها و دستگاههای اطلاعاتی دو وزارتخانه دفاع و کشور و همچنین نیروهای الحشد الشعبی، مباحث مربوط به برگزاری مراسم اربعین را به اتفاق یکدیگر بررسی کردند.

وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: الشمری وزیر کشور عراق در این جلسه بر اهمیت هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی در مراسم اربعین امام حسین «علیه‌السلام» به منظور کسب اطمینان از یکسان سازی اطلاعات و تلاش برای تجزیه و تحلیل آنها با هدف ارتقای امنیت در ایام اربعین که میلیون ها زائر خارجی و داخلی در آن شرکت می کنند، تاکید کرد.

الشمری بر توزیع مطلوب نیروی انسانی و همکاری کامل با نیروهای امنیتی در اجرای ماموریتشان و همچنین توسعه طرح های اطلاعاتی و تکیه بر فناوری های جدید تاکید کرد.

وزیر کشور عراق در ادامه به اظهار نظرها برای دستیابی به اهداف تعیین شده در این مناسبت گوش فرا داد و توصیه های مهمی را در رابطه با فعالیت سازمان ها و ادارات اطلاعاتی به آنها گوشزد کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا