اجتماعی

طرح ویژه عتبه مقدس امام علی (ع) برای خدمات رسانی به زائران اربعین

دبیرخانه عتبه مقدس امام علی (ع) روز جمعه از اجرای طرح تلفیقی با همکاری ادارات دولتی برای ارائه همه خدمات به زائران در ایام مراسم اربعین و به کارگیری دو هزار نیروی داوطلب برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین خبر داد.

میدل ایست نیوز: دبیرخانه عتبه مقدس امام علی (ع) روز جمعه از اجرای طرح تلفیقی با همکاری ادارات دولتی برای ارائه همه خدمات به زائران در ایام مراسم اربعین و به کارگیری دو هزار نیروی داوطلب برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، اسامه البغدادی، رئیس اتاق عملیات عتبه مقدس امام علی (ع) با تمجید از همکاری ها و اقدامات سازنده تولیت حرم مطهر اعلام کرد: همه طرفها و موسسات خدماتی، امنیتی و بهداشتی به صورت یکپارچه برای ارائه بهترین خدمات به زائرین، چه در داخل یا خارج از بخش قدیمی شهر فعالیت می کنند و این همکاری نشان از اهمیت حرم امیرالمومنین (علیه السلام) برای زائران است.

از سوی دیگر، حیدر العیساوی، معاون رئیس اداره امور خدماتی عتبه مقدس تصریح کرد: بیش از 2000 داوطلب برای خدمت به زائران و رفع نیازهای روزافزون آنها تلاش خواهند کرد چرا که بیشترین بار بر عهده خادمان امیرالمومنین (علیه السلام) است.

جواد الاسماعیلی (لواع) مدیر مرکز پزشکی السجاد در حرم مطهر نیز تأیید کرد: ما با اداره بهداشت نجف اشرف در زمینه ارائه خدمات پزشکی به زائرین همکاری داریم به طوریکه این مرکز پنج تیم پزشکی در مجاورت حرم مطهر و دو اکیپ در خارج از محوطه برای ارائه خدمات پزشکی لازم به زوار اربعین در صحن های مختلف حرم، نظیر صحن های شیخ طوسی و حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، مستقر کرده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا