سیاسی

رژیم صهیونیستی، فعالیت شبکه المیادین را ممنوع کرد

دولت رژیم صهیونیستی با پیشنهاد وزیر ارتباطات مبنی بر ممنوعیت فعالیت شبکه المیادین و مصادره تجهیزات این شبکه و فیلتر کردن سایت های اینترنتی آن موافقت کرد.

میدل ایست نیوز: رسانه های عبری زبان اعلام کردند که دولت رژیم صهیونیستی با پیشنهاد وزیر ارتباطات مبنی بر ممنوعیت فعالیت شبکه المیادین و مصادره تجهیزات این شبکه و فیلتر کردن سایت های اینترنتی آن موافقت کرد.

به گزارش المیادین، این رسانه ها اشاره کردند که پس از تصمیم دولت، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی دستور مصادره تجهیزات شبکه المیادین و فیلتر کردن سایت های اینترنتی وابسته به آن را صادر کرد.

وزیر ارتباطات این رژیم پس از اظهار نظر طرف های امنیتی و موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دستور فوق را صادر کرد.

در همین رابطه جوزف القصیفی، رئیس سندیکای رسانه لبنان گفت که این تصمیم رژیم صهیونیستی، موجب تعجب نیست چرا که رژیم اشغالگر به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود است.

وی با اشاره به اینکه المیادین با شایستگی به فعالیت خود ادامه داد و این مساله موجب ناراحتی نیروهای اشغالگر شد، گفت که این شبکه نقش مهمی در فاش کردن ادعاهای رژیم صهیونیستی و دروغ ها و جنایت های آن ایفا کرد.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا