اجتماعیسیاسی

یونیسف: اسرائیل بیش از نیمی از مدارس نوار غزه را بمباران کرده است

صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف با تاکید بر ضرورت حفظ جان کودکان در جنگ، اعلام کرد رژیم صهونیستی نیمی از مدارس نوار غزه را بمباران کرده است.

میدل ایست نیوز: صندوق کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» خواستار عدم تعرض و حمایت و محافظت از مدارس و پناهگاه‌ها در نوار غزه شد و اعلام کرد بیش از 50 درصد از مدارسی که برای آوارگان در نوار غزه در نظر گرفته شده است، تا کنون، هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

به گزارش الخلیج آنلاین، صندوق کوکان سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای درباره بمباران مدرسه التابعین در نوار غزه که منجر به شهادت بیش از یکصد نفر و زخمی شدن ده ها نفر شد، اعلام کرد: گزارش های بسیار وحشتناکی از حملات به مدارس غزه و کشته و زخمی شدن کودکان منتشر می شود در حالیکه این مدارس محل اسکان آوارگان فلسطینی است.

این سازمان همچنین خواستار توقف خشونت علیه کودکان شد و بر ضرورت هدف قرار نگرفتن مدارس و پناهگاه‌ها و در امان ماندن کودکان تاکید کرد.

یونیسف خاطر نشان کرد ظرف 10 ماه گذشته، بیش از 50 درصد از مدارسی که به عنوان پناهگاه در نوار غزه مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند، هدف بمباران و حملات مستقیم قرار گرفته‌اند که پیامدهای ناگواری را برای کودکان و خانواده‌ها به دنبال داشته است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا