سیاسی

حملات شدید موشکی حزب الله به نهاریا و شهرک‌های صهیونیست نشین الجلیل

حزب الله لبنان بامداد امروز ده‌ها فروند موشک به شهر نهاریا در فلسطین اشغالی شلیک کرد و یکی از مقرهای فرماندهی یک لشکر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان بامداد روز دوشنبه از انجام گلوله باران های شدید در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی و شلیک ده‌ها فروند موشک به شهر ساحلی نهاریا و چند شهرک صهیونیست نشین در الجلیل خبر داد.

به گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل با اذعان به اینکه حدود 30 راکت و موشک از لبنان به سمت منطقه الکابری در نزدیکی نهاریا در شمال شرقی شهر عکا پرتاب شده است، اعلام کرد: تعدادی از راکت ها در فضای باز سقوط کرده ضمن اینکه ارتش به منابع شلیک موشک ها حمله کرده است.

در همین حال کانال 14 تلویزیون اسرائیل گزارش داد دستکم 30 فروند موشک از لبنان به سمت نهاریا و دیگر مناطق در الجلیل شلیک شد در حالیکه پدافند هوایی برخی از آنها را رهگیری کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: آژیر های خطر در نهاریا و حومه آن به صدا درآمد و ده‌ها راکت به مناطق مختلف شلیک شد اما تا کنون تلفات جانی گزارش نشده است.

وبگاه روزنامه «اسرائیل الیوم» نیز گزارش داد این حمله موشکی به 8 شهرک در غرب الجلیل انجام شد و منابع خبری از وقوع آتش سوزی در نهاریا خبر دادند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا