خبر اولسیاسی

پنتاگون از فرستادن زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت‌شونده به منطقه خبر داد

پنتاگون از تسریع در اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و یک فروند زیردریایی حامل موشک‌های هدایت‌شونده به منطقه با هدف حمایت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت دفاع امریکا«پنتاگون» اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع این کشور در سایه تشدید تنش ها در منطقه و احتمال حمله ایران و متحدانش به اسرائیل دستور استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرده است.

به گزارش الشرق الاوسط، پنتاگون پس از تماس تلفنی میان لوید آستین و یواو گالانت، همتای اسرائیلی‌اش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد وزیر امریکایی همچنین دستور تسریع در اعزام ناو هواپیما بر آبراهام لینکلن و گروه همراه آن را به منطقه صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: لوید آستین بر تعهد امریکا به برداشتن تمامی گام ها و اقدامات ممکن برای دفاع از اسرائیل و همچنین تقویت موقعیت نیروهای نظامی امریکا و توانمندی های آنان در سراسر خاورمیانه با توجه به تشدید تنش در منطقه تاکید کرد.

گفتنی است ارتش امریکا پیشتر اعلام کرده بود جت های جنگنده و کشتی های جنگی دریایی بیشتری را در خاورمیانه مستقر خواهد کرد و واشنگتن به دنبال تقویت دفاعی اسرائیل خواهد بود.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا