سیاسی

پیشرفت 76 درصدی پروژه ایزولاسیون میدان نفتی الزبیر در بصره

استاندار بصره از پیشرفت بیش از 75 درصدی پروژه احداث ایستگاه ایزولاسیون در میدان نفتی الزبیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این پروژه در 30 ژوئیه 2025 تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

میدل ایست نیوز: استاندار بصره از پیشرفت بیش از 75 درصدی پروژه احداث ایستگاه ایزولاسیون در میدان نفتی الزبیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این پروژه در 30 ژوئیه 2025 تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عادل البزونی، مدیر پروژه ایستگاه ایزولاسیون در میدان نقتی الزبیر با اشاره به طول 850 متری و عرض 700 متری این پروژه اعلام کرد: 76 درصد از ایستگاه ایزولاسیون در این میدان نفتی تکمیل شده است که با وجود این، 20 هزار بشکه به ظرفیت روزانه تولید نفت از این میدان افزوده خواهد شد.

وی همچنین از وجود یک ایستگاه ایزوله گاز استاندارد با ظرفیت 200 میلیون فوت مکعب و راه اندازی ایستگاه یکپارچه تزریق آب با ظرفیت 750 هزار بشکه آب در روز در این میدان نفتی خبر داد.

عادل البزونی تاکید کرد این پروژه شامل چهار بانک ایزولاسیون و 12 مخزن و همچنین واحدهای اطفای حریق، گرمایش نفت و سوخت است که قرار است در 30 ژوئیه 2025 تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا