سیاسی

ثبت دو حمله به کشتی‌های خارجی در بندر الحدیده یمن

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع انفجار در نزدیکی یک کشتی در 63 مایلی دریایی جنوب غربی بندر الحدیده یمن خبر داد.

میدل ایست نیوز: سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس روز سه‌شنبه از وقوع انفجار در نزدیکی یک کشتی در 63 مایلی دریایی جنوب غربی بندر الحدیده یمن خبر داد.

به گزارش الشرق الاوسط، شرکت امنیت دریایی انگلیس «آمبری»، از وقوع حادثه ای در 63 مایل دریایی جنوب غربی بندر الحدیده خبر داد که طی آن دو انفجار در فاصله بسیار نزدیک به یک کشتی تجاری رخ داده است.

شرکت امبری و سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس در اخباری جداگانه اعلام کردند این کشتی و خدمه آن سالم بوده و عازم یک بندر دیگر هستند.

در همین حال سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از ثبت یک حادثه دیگر در 97 مایلی شمال غربی الحدیده خبر داد و اعلام کرد مقامات در حال بررسی این موضوع هستند.

گفتنی است انصار الله یمن از نوامبر گذشته در همبستگی با فلسطینیان اعلام کرد کشتی های اسرائیلی یا کشتی های عازم به مقصد فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد. این در حالی است که امریکا و انگلیس نیز حملات هوایی زیادی را به مواضع انصار الله یمن انجام می دهند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا