اقتصادیسیاسی

آماده شدن نقشه توپوگرافی پروژه «جاده توسعه»

وزارت حمل و نقل عراق از پیشرفت 75 درصدی طرح‌های اولیه بزرگراه‌ها و تکمیل بررسی نوع خاک و نقشه‌برداری توپوگرافی و خط ریلی پروژه «جاده توسعه» خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت حمل و نقل عراق از پیشرفت 75 درصدی طرح‌های اولیه بزرگراه‌ها و تکمیل بررسی نوع خاک و  نقشه برداری توپو گرافی و خط ریلی پروژه «جاده توسعه» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وزارت حمل و نقل عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس دستورات رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل‌و نقل، برای تسریع در حل و فصل طرح‌های اولیه پروژه «جاده توسعه»، شرکت عمومی راه‌آهن از پیشرفت  نرخ تکمیل در مرحله طراحی‌های اولیه  این پروژه خبر داد و تاکید کرد طرح‌های اولیه خط ریلی، نقشه‌برداری توپوگرافی و بررسی خاک پروژه به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

این منبع با اشاره به طول 1131 کیلومتری بزرگراه‌های زمینی و خط آهن 1201 کیلومتری افزود: میزان تکمیل طرح‌های اولیه بزرگراه‌ها در قالب این پروژه به 75 درصد رسیده است و تا اواخر سپتامبر به پایان می‌رسند.

این وزارتخانه پیش از این از تکمیل قطعه اول پروژه جاده توسعه خبر داده بود که مسیر ورودی به بندر فاو و تونل زیر آبی این بندر را به هم متصل می‌کند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا