سیاسی

دوربین‌های پیشرفته عتبات عالیات برای اعلام آمار رسمی زائران اربعین

یک مسئول عتبه‌ مقدس حسینی اعلام کرد با توجه به دوربین‌های پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، آمار رسمی زائران را بعد از پایان مراسم اربعین اعلام خواهد کرد.

میدل ایست نیوز: یک مسئول عتبه مقدس امام حسین(ع) امروز پنجشنبه با اشاره به در اختیار داشتن دوربین های بسیار پیشرفته تاکید کرد پس از پایان مراسم اربعین، تعداد زائرین شرکت کننده در مراسم سال 2024 را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، «فاضل ابو دکه»، مسئول اداره مراقبت و حراست از داخل حرم و صحن های آن و محوطه بیرونی آن تصریح کرد: دوربین های هوشمندی در داخل و خارج حرم مطهر وجود دارند که متعلق به عتبات عالیات امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و دولت محلی است .

وی افزود: هماهنگی هایی برای عملکرد دوربین ها وجود دارد و شماره مشترک رسمی و تعداد زائرانی که امسال برای مراسم و زیارت اربعین آمده اند، صادر می شود.

ابو دکه در خصوص محل اسکان زائران گفت: تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) هشت مدرسه از اداره آموزش و پرورش کربلا تحویل گرفته و آنها را به طور کامل تجهیز و آماده کرده است. حیاط این مدارس هم با چادرهای مناسب و در نظر گرفتن تمامی ملزومات پذیرایی از بیشترین تعداد ممکن از زائران تجهیز شده است.

وی با اشاره به تامین امنیت تمامی مراکز و اقامتگاههای مورد استفاده و خدمات رسانی داوطلبان خاطرنشان کرد: بیش از 3500 داوطلب فقط در بخش مراقبت و حراست از حرم مطهر و ورودی های آن حضور دارند و مشغول به کار هستند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا