خبر اولسیاسی

رکورد 136 پرواز در فرودگاه نجف اشرف طی 24 ساعت گذشته

همزمان با اوج ایام مراسم اربعین حسینی،بیش از 32 هزار مسافر ظرف 24 ساعت گذشته با 136 پرواز از طریق فرودگاه نجف اشرف وارد عراق یا از آن خارج شدند.

میدل ایست نیوز: وزارت حمل و نقل عراق روز جمعه اعلام کرد همزمان با اوج برگزاری مراسم اربعین در این کشور، 136 پرواز در فرودگاه بین المللی نجف اشرف طی 24 ساعت گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عباس البیضانی، از مدیران کل وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد: روز گذشته مصادف با هجدهم صفر، فرودگاه نجف شاهد به زمین نشستن 136 پرواز از کشورهای مختلف بود که طی آن 20 هزار و 497 مسافر از نقاط مختلف جهان وارد نجف شدند و ده هزار و 748 نفر نیز از طریق این فرودگاه عراق را ترک کردند

البیضانی با تاکید بر اینکه فرودگاه بین المللی نجف اشرف به صورت 24 ساعته پذیرای همه زائران و مسافران از کشورهای مختلف عربی و اسلامی و همچنین تقدیر از نحوه ساماندهی مسافران خاطرنشان کرد: پروازها با روانی کامل انجام می شود و هیچ مانع قابل توجهی تا کنون وجود نداشته است.

وی ادامه داد: فرودگاه بین المللی نجف اشرف در ایام اربعین امام حسین (ع) دروازه اصلی ورود زائران به عراق محسوب می شود و مدیریت فرودگاه با هماهنگی دستگاه های مختلف، همواره تلاش کرده است، بهترین خدمات را به مسافران ارائه کند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا