خبر اولسیاسی

عراق ظرف یک هفته حدود 100 عملیات نظامی علیه داعش انجام داد

فرماندهی ارتش عراق از انجام حدود 100 عملیات نظامی علیه گروه تروریستی «داعش» در ظرف تنها یک هفته و انهدام  تعداد زیادی از مخفیگاه‌های آنان خبر داد.

میدل ایست نیوز: فرماندهی ارتش عراق از انجام حدود 100 عملیات نظامی علیه گروه تروریستی «داعش» در ظرف تنها یک هفته و انهدام تعداد زیادی از مخفیگاه‌های آنان خبر داد.

به گزارش العربی الجدید، استان‌هایی که از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده اند، هر از گاهی شاهد خشونت های پراکنده است و ارتش عراق به دنبال از بین بردن بقایای عناصر این گروه تروریستی، حملاتی را به مقرهای آنان انجام می دهد.

بر اساس بیانیه شب گذشته وزارت دفاع عراق، فرماندهی نیروهای ارتش عراق، 98 عملیات علیه تروریست های داعش در بازه زمانی 17 تا 23 آگوست انجام داده است.

در همین حال، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق امروز شنبه نیز از انهدام سه مخفیگاه داعش با حملات هوایی بسیار دقیق در استان صلاح الدین در شمال بغداد خبر داد.

این منبع در بیانیه‌ای اعلام کرد: با اطلاعات دقیق اداره کل اطلاعات و امنیت و با برنامه‌ریزی و پیگیری فرماندهی عملیات مشترک، هواپیمای عراقی حملاتی موفقیت آمیز به سه مخفیگاه تروریست ها در منطقه الطوز در شرق صلاح الدین انجام دادند که باعث انهدام کامل و کشته شدن عناصر داعش شد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا