سیاسی

دستور وزیر کشور عراق برای برگزاری موفق مراسم سالروز وفات پیامبر (ص) در نجف

وزیر کشور عراق دستورات و توصیه هایی به منظور برگزاری موفقیت آمیز مراسم میلیونی سالروز گرامیداشت پیامبر اکرم(ص) در شهر نجف اشرف صادر کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر کشور عراق دستورات و توصیه هایی به منظور برگزاری موفقیت آمیز مراسم میلیونی سالروز گرامیداشت پیامبر اکرم(ص) در شهر نجف اشرف صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق به عنوان رئیس کمیته عالی امنیتی تامین امنیت مراسم میلیونی اربعین، از مقر فرماندهی پلیس استان نجف، بازدید کرد و در جریان برنامه های رفت و آمد زائران حرم امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص) قرار گرفت.

بر اساس بیانیه وزارت کشور عراق، الشمری، مجموعه ای توصیه و دستور العمل های لازم را برای برگزاری موفقت آمیز بودن این مراسم و یکپارچه سازی تمامی تلاش ها برای ارائه بهترین خدمات به زائران و همکاری با موکب داران و هیئتها صادر و بر پیگیری دقیق و جزء به جزء طرح امنیتی برای گرامیداشت این مناسبت جاودانه تاکید کرد.

پیش از این رئیس کمیته عالی امنیتی زیارت‌های میلیونی و وزیر کشور عراق با هدف نظارت بر طرح تامین امنیت زیارت سالروز رحلت رسول اکرم (ص) به نجف اشرف سفر کرد.

گفتنی است در 30 ماه گذشته، وزارت کشور عراق از آغاز اجرای فوری طرح امنیتی مراسم گرامیداشت رحلت پیامبر اکرم (ص) در نجف اشرف خبر داد.

استان های نجف، میسان، کربلای معلی و بابل نیز به همین مناسبت، روز دوشنبه تعطیل شدند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا