اقتصادیسیاسی

تاکید وزیر بازرگانی عراق بر تقویت هماهنگی و همکاری مشترک بغداد و اربیل

وزیر بازرگانی عراق در دیدار نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، بر اهتمام دولت فدرال به تقویت هماهنگی و همکاری مشترک در راستای یکپارچگی دیدگاه‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: اثیر داود الغریری، وزیر بازرگانی عراق و مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الغریری در این دیدار بر اهتمام دولت فدرال به تقویت هماهنگی و همکاری مشترک در راستای یکپارچگی دیدگاه ها و برنامه ها و از بین بردن موانع در راستای خدمت به منافع و اهداف مشترک تاکید کرد.

وی به اهمیت همکاری در تمام پرونده های دارای اهمیت مشترک با هدف ارائه بهترین خدمات برای مردم این اقلیم به خصوص در پرونده های مربوط به وزارت بازرگانی دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان عراق اشاره کرد.

بنا بر اعلام وزیر بازرگانی عراق، پرونده های ثبت شرکت ها و سازوکارهای یکپارچگی مجوزهای صادرات و واردات و برپایی نمایشگاه ها و توزیع اقلام سبد غذایی، پرداخت حقوق کشاورزان و کارمندان و نظارت و کنترل بر فعالیت ها در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار بر سر ضرورت حمایت از بخش خصوصی و نقش آن در تحکیم زیرساخت ها و ارائه تسهیلات لازم به این بخش توافق صورت گرفت.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا