سیاسی

ادعای نماینده کنست رژیم صهیونیستی در باره طرح ترور دبیر کل حزب الله

یکی از نمایندگان حزب لیکود در کنست رژیم صهیونیستی با تهدید به حمله زمینی این رژیم به لبنان در آینده نه چندان دور ادعا کرد: تل آویو از مکان حضور دبیر کل حزب الله اطلاع دارد و ممکن است در صورت لزوم وی را ترور کند.

میدل ایست نیوز: یکی از نمایندگان حزب لیکود در کنست رژیم صهیونیستی با تهدید به حمله زمینی این رژیم به لبنان در آینده نه چندان دور ادعا کرد: تل آویو از مکان حضور حسن نصرالله اطلاع دارد.

به گزارش النهار، همزمان با تشدید تنش‌های جدید اسرائیل علیه حزب‌الله، «نیسیم فاتوری»، عضو کنست این رژیم ضمن تهدید به ترور دبیر کل حزب الله لبنان ادعا کرد که تا چند روز دیگر ممکن است ضاحیه بیروت نیز شبیه به غزه شود.

این نماینده حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو و عضو کمیته امور خارجه و دفاع کنست، تصریح کرد: آغاز جنگ همه جانبه بین اسرائیل و لبنان قطعی بوده و تنها موضوع زمان مطرح است و اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد ضاحیه بیروت به عنوان یکی از مقر‌های اصلی حزب الله، شبیه به نوار غزه خواهد شد.

وی افزود: راه دیگری جز این حمله وجود ندارد و نتانیاهو هم موافق چنین دیدگاهی است و این موضوع ظرف روزهای آینده بیشتر مطرح خواهد شد و توسعه خواهد یافت ضمن اینکه نتانیاهو روز یکشنبه به مقامات نظامی اطلاع داده و به آن‌ها گفته است: ما باید به این موضوع فیصله دهیم.

فاتوری با اشاره طرح خود برای جنگ مبنی بر یک حمله پیشدستانه و پیشگیرانه بزرگ مشابه به حمله اخیر به مراکز موشکی حزب الله قبل از انجام حملات این حزب، تصریح کرد: این حمله حداقل بین ۴ تا ۵ روز ادامه خواهد داشت و به دنبال آن تهاجم زمینی به جنوب لبنان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: ما دقیقاً می‌دانیم حسن نصرالله کجاست و اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، ممکن است او را هدف قرار دهیم.

منبع
النهار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا