خبر اولسیاسی

آیت الله العظمی سیستانی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت

مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: این شهید بزرگوار یک الگوی رهبری کم نظیر در دهه‌های اخیر بود.

میدل ایست نیوز: آیت الله العظمی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیه‌ای شهادت حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن بیانیه آیت الله العظمی سیستانی آمده است: با کمال اندوه و تاسف خبر شهادت علامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادران ایشان در مقاومت شریف لبنان و ده‌ها تن از شهروندان بی‌گناه را در کشتار فجیعی که ارتش دشمن اسرائیلی در ضاحیه عزیز بیروت مرتکب شد، دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این شهید بزرگوار یک الگوی رهبری کم نظیر در دهه‌های اخیر بود. که نقش ممتازی را در آزادسازی سرزمین‌های لبنان، ایفا کرد و عراقی‌ها را تا جای امکان در آزادسازی کشورشان از دست تروریست‌های داعشی یاری کرد و مواضعی عظیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اتخاذ کرد تا جایی که حیات گرانقدرش را فدای آن کرد.

آیت الله العظمی سیستانی در ادامه این مصیبت و ضایعه بزرگ را به ملت لبنان و دیگر ملت مظلوم تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد و از خداوند برای وی طلب مغفرت و آمرزش و برای خانواده وی طلب صبر و شکیبابی کرد.

منبع
دفتر آیت الله سیستانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا