سیاسی

حزب الله لبنان از تشدید حملات منحصر به فرد علیه رژیم صهیونیستی خبر داد

حزب الله لبنان از جنگ تن به تن در برخی مناطق با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و با اشاره به حمله پهپادی اخیر به «بنیامینا» اعلام کرد در صورت ادامه تجاوزات، حملات خود را افزایش خواهد داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان همزمان با تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در جنوب و شرق این کشور، از درگیری‌های شدید تن به تن و از فاصله بسیار نزدیک با نظامیان رژیم صهیونیستی در مجاورت شهر «میس الجبل» در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی را در حالی که قصد داشتند از سمت شهرک «مرکبا» در جنوب و مناطق «اللبونه» ، «خله» و «رده» به خاک لبنان نفوذ کنند، هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

در بیانیه حزب الله آمده است، رزمندگان این حزب با نیروهای اشغالگر در محله غربی شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان درگیر شدند.

در همین حال خبرنگار الجزیره نیز از شنیدن صداهای شلیک گلوله  و درگیری‌های خشونت آمیز در این منطقه خبر داد.

در همین زمینه، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: ارتش پرتاب ۱۵۰ موشک و پرتابه را که از سمت لبنان به اسرائیل شلیک شده بود، رصد و رهگیری کرده است ضمن آنکه در درگیری‌های روز گذشته در جبهه شمالی بیش از 100 نفر مجروح شده‌اند.

به گزارش الشرق الاوسط، حزب الله لبنان روز دوشنبه پس از حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در بنیامینا در جنوب حیفا که منجر به کشته شدن چهار سرباز اسرائیلی و زخمی شدن شمار زیادی شد، تهدید کرد در صورت ادامه تجاوزات این رژیم به لبنان، حملات خود به اسرائیل را تشدید کند.

در این بیانیه آمده است: به دشمن وعده می‌دهیم اگر بخواهد به حملات خود ادامه دهد، آنچه امروز در جنوب حیفا شاهد آن بود تنها نمونه کوچکی از اقداماتی است که باید در انتظار آن باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا