سیاسی

استرالیا از اتباع خود خواست فلسطین اشغالی را ترک کنند

دولت استرالیا از اتباع خود در سرزمین های اشغالی فلسطین درخواست کرد با توجه به وخیم‌تر شدن اوضاع منطقه، آنجا را سریع‌تر ترک کنند.

میدل ایست نیوز: همزمان با تشدید حملات موشکی حزب الله به سرزمین‌های اشغالی و انتشار اخباری مبنی بر ایجاد اختلال و بسته شدن فرودگاه بن گوریون، استرالیا از شهروندان خود درخواست کرد هرچه سریع‌تر سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

به گزارش الشرق الاوسط، دولت استرالیا با اشاره به تشدید درگیری‌ها بین تل آویو و حزب الله لبنان، به شهروندان خود در خصوص هرگونه سفر به اسرائیل هشدار داد و از اتباع خود درخواست کرد تا پرواز‌های تجاری برقرار هستند، آنجا را ترک کنند.

پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا شب گذشته با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دولت استرالیا نگران وخامت سریع اوضاع امنیتی در اسرائیل و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.

دولت استرالیا در این پیام هشدار تاکید کرده است، تهدید حملات نظامی و تروریستی علیه اسرائیل و منافع آن، در سرتاسر منطقه همچنان وجود دارد.

این منبع خاطر نشان کرد: برخی از خطوط هوایی پس از تشدید درگیری‌ها که منجر به بسته شدن حریم هوایی شد، پرواز‌های خود به اسرائیل را کاهش داده یا به حال تعلیق درآورده‌اند.

گفتنی است حملات بین حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی ظرف چند روز گذشته تشدید شده است و بسیاری از محافل درباره گسترش دامنه جنگ در منطقه اظهار نگرانی کرده‌اند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا