سرخط خبرها

گروه‌های مقاومت اسلامی عراق اقدام آمریکا در تحریم یکی از رهبران خود را محکوم کردند

گروه‌های مقاومت اسلامی عرق طی بیانیه ای اقدام آمریکا را در قرار دادن«حاج شبل الزیدی» در لیست سیاه تحریم ها را محکوم کرده و این اقدام را گواهی بر نیت پلید این کشور در قبال نیروهای مقاومت و جریان های اسلامی توصیف کرد.

میدل ایست نیوز:گروه‌های مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه ای اقدام ایالات متحده آمریکا در تحریم «حاج شبل الزیدی» از رهبران مقاومت اسلامی عراق را محکوم کرده و این رویکرد را در راستای هدف قرار دادن باور و اعتقاد جریان مقاومت، فتوای مرجعیت، اعضا و موفقیت این گروه‌ها قلمداد کرد. و اقدام وزارت خزانه داری آمریکا را گواهی بر نیت پلید و بدخواهانه این کشور در قبال جریان های اسلام گرا در عراق توصیف کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تصمیم آمریکا راه را برای نیروهای مقاومت در مسیر اتحاد، همکاری و هماهنگی میان یکدیگر برای خدمت به اهداف جبهه مقاومت هموار خواهد کرد. و در راس اهداف مقاومت، ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و مقابله با طرح های این کشور قرار دارد تا از این رهگذر اهداف ملت عراق را در مردود شمردن هیمنه ایالات متحده آمریکا بر کشور و خنثی سازی اقدامات آمریکا علیه جبهه مقاومت و برنامه ملی‌اش محقق سازد.

گروه های مقاومت اسلامی از این تصمیم آمریکا ابراز انزجار کرده و آن را محکوم می کند و در عین حال بر این باور است که این رفتار تنها افراد خاصی را هدف قرار نمی دهد، بلکه این مفهوم را مورد هدف قرار می دهد که عراق نباید حشد شعبی داشته باشد که اراده خود را از مقاومت و پیام پیروزمندانه ای که به دستان مبارک نیروهای حشد علیه داعش و نیروهای مستکبر حامی آن محقق شده است، اتخاذ کند.

در این بیانیه آمده است: اینگونه تصمیمات به هیچ وجه توقف جریان مقاومت و روحیه مبارزه طلبی این نیروها را علیه دشمنان در پی نخواهد شد، ما معتقدیم ناامنی های اخیری از جمله انفجارات استان الانبار که امنیت ملی کشور را خدشه دار کرد و همچنین قرار گرفتن رهبران مقاومت اسلامی در لیست سیاه تروریسم آمریکا، حامل پیامی برای همه نیروهای مقاومت است مبنی بر اینکه تروریسم آمریکایی مجدداً آغاز شده است و جولان عناصر داعش دوباره شروع خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: اما این تحرکات تروریستی نمی تواند ما را شکست دهد و راه را برای محقق ساختن پیروزی و موفقیت، بر ما تنگ نخواهد کرد و ما در نهایت به پیروزی نائل خواهیم شد و همانطور که با همراهی ملت‌مان توانستیم در مقابل گروه‌ تروریستی داعش بایستیم و بر آنها فائق آییم، اینبار نیز «حاج شبل الزیدی» و همه نیروهای مقاومت با قامتی افراشته در میدان مقاومت، با پیروزی و عزت‌مندی پابرجا خواهند ایستاد.

بغداد 13/11/2018

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا