سرخط خبرها

سازمان الحشد الشعبی: حمله تروریستی به استان دیالی/ داعش فعالیت های خود را در چند نقطه شدت بخشیده است

در این بیانیه آمده که نقاط گوناگونی از مناطق آزادشده از چند روز پیش شاهد حملات پی در پی گروه تروریستی داعش بوده که می خواهد از وضعیت سیاسی و امنیتی کشور سوءاستفاده کند.

میدل ایست نیوز: سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه ای تأکید کرد که گروه تروریستی داعش با سوءاستفاده از وضعیت امنیتی و سیاسی کنونی در پی افزایش اقدامات تروریستی در عراق است.

در این بیانیه که روز دوشنبه (2 دسامبر) منتشر شده آمده که نقاط گوناگونی از مناطق آزادشده از چند روز پیش شاهد حملات پی در پی گروه تروریستی داعش بوده که می خواهد از وضعیت سیاسی و امنیتی کشور سوءاستفاده کند.

در این بیانیه آمده که یکی از مهم ترین این مناطق استان دیالی است که روز گذشته شاهد درگیری شدیدی میان برادران حشد و تروریست هایی بوده که از چند روز پیش می کوشند کنترل شهر «امام ویس» در استان دیالی را به دست بگیرند و در این درگیری ها 6 تن از نیروهای حشد جان باخته و 17 تن از جمله یک افسر درجه دار در تیپ 20 زخمی شده اند.

این بیانیه افزوده که هدف داعش سقوط شهر امام ویس با هدف ورود به استان دیالی است و در این عملیات، تروریست ها از انواع سلاح ها استفاده کرده اند.

براساس این بیانیه بار اصلی این عملیات بر دوش تیپ 20 حشد بوده که فرمانده آن «احمد التمیمی» مجرح شده و سه رزمنده از استان ناصریه و دو تن از حله و یک نفر از بصره نیز در این عملیات جان خود را از داده اند.

این بیانیه افزوده که دشمنان در این عملیات خسارت شدید دیده و مهاجمان کاملا نابوده شده اند و سرتاسر منطقه تحت کنترل دقیق رزمندان حشد است.

در این بیانیه هشدار داده شد که دشمنان تروریست در استان های موصل و صلاح الدین و انبار و دیالی و کرکوک و اطراف بغداد و روستاهایی که پیش تر تحت نفوذ و کنترلشان بوده فعالیت های خود را شدت بخشیده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا