سرخط خبرها

رایزنی «محمد الحلبوسی» و «جنین پلاسخرت»، در خصوص پرونده تشکیل دولت و گام های پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

رئیس پارلمان عراق، طی دیداری با نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق، در خصوص پرونده تشکیل دولت جدید و گام های اتخاذ شده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، با یکدیگر رایزنی کردند.

میدل ایست نیوز: «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق، امروز چهارشنبه 15 آوریل، طی دیداری با «جنین پلاسخرت»، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق، در خصوص پرونده تشکیل دولت جدید عراق رایزنی کرد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی رئیس پارلمان عراق، دو طرف در این دیدار که در مقر اقامت الحلبوسی در شهر «الفلوجة»، برگزار شد، در خصوص اوضاع سیاسی کشور، پرونده تشکیل دولت جدید و تاکید بر لزوم واقع گرا بودن برنامه دولت و هماهنگی و تناسب آن با چالش های این دوره و برآورده کردن خواسته های ملت، بحث و گفتگو کردند.

دو طرف هم چنین به بررسی مهم ترین گام های اتخاذ شده در عراق برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به شکل وسیع تر، و تلاش ها و تدابیر لازم برای مقابله با این بحران پرداختند.

پیشتر، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر مامور تشکیل دولت جدید عراق نیز طی دیداری با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق به بررسی تحولات تشکیل دولت، تلاش های مقابله با ویروس کرونا و تداوم همکاری و هماهنگی میان عراق و سازمان ملل پرداخت.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا