اقتصادیسرخط خبرها

اقدام بین المللی گروه بیست برای تامین کمبود مالی برای مبارزه با ویروس کرونا

وزیر دارایی عربستان _رئیس فعلی گروه بیست_ از آغاز اقدامی بین المللی برای تسریع در رسیدن لوازم بهداشتی لازم برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

میدل ایست نیوز: گروه بیست، امروز یکشنبه از آغاز اقدامی بین المللی برای تسریع در رسیدن لوازم بهداشتی لازم برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

«محمد الجدعان»، وزیر دارایی عربستان (رئیس فعلی گروه بیست) گفت که این مجموعه همواره برای تامین کمبود منابع مالی برای مبارزه با این ویروس که 8 میلیارد دلار برآورد می شود، تلاش می کند.

الجدعان در بیانیه ای در خصوص آغاز اقدام بین المللی برای تسریع رسیدن لوازم بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا افزود که به زودی گروه بیست تلاش های خود را برای تقویت چارچوب همکاری های بین المللی در همه جبهه ها و مهم ترین آن تامین کمبود منابع مالی در بخش بهداشتی صرف خواهد کرد.

وی در ادامه اعلام کرد که جامعه بین المللی هنوز از میزان شدت و مدت این بحران بهداشتی اطلاعی دقیقی ندارد.

گفتنی است عربستان در ماه جاری متعهد شده است 500 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های بین المللی برای مبارزه با ویروس کرونا، تقدیم کند.

عربستان از همه کشورها و سازمان های غیر دولتی و موسسه های خیریه و بخش بهداشت خواست در تلاش های بین المللی در تامین کمبود مالی برای مبارزه با ویروس کرونا به میزان 8 میلیارد دلار مشارکت کنند.

گروه بیست گروهی متشکل از وزرای اقتصاد (دارائی) و مسؤولان بانک‌های مرکزی بیست اقتصاد برتر دنیا است.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا