خبر اولسرخط خبرها

حمله هوایی سنگین ائتلاف عربی به مواضع انصارالله یمن در صنعاء

ائتلاف عربستان و امارات بامداد امروز سلسله حملات هوایی سنگینی بر صنعاء، پایتخت یمن که تحت کنترل نیروهای انصارالله است، انجام داد.

میدل ایست نیوز: ائتلاف عربستان و امارات بامداد امروز سلسله حملات هوایی سنگینی بر صنعاء، پایتخت یمن که تحت کنترل نیروهای انصارالله است، انجام داد به طوری که صدای انفجارهای شدیدی در این شهر شنیده شد، گفته می‌شود این حمله هوایی شدیدترین حمله طی سال جاری میلادی بوده است.

شاهدان عینی به روزنامه العربی الجدید گفتند: «حملات هوایی علیه دانشکده هوایی و دانشکده امور جنگ در خیابان الستین و نیز اردوگاه جبل عطان و النهدین و برخی مواضع دیگر در اطراف نهاد ریاست جمهوری در جنوب صنعاء انجام شد.»

منابع مذکور تصریح کردند: ائتلاف عربستان و امارات در این حملات هوایی از بمب‌های منفجره سنگینی استفاده کردند به طوری که بسیاری از منازل حتی دور از مکان حملات نیز دچار لرزش‌های شدید شده است.

هنوز از جزئیات این حمله هوایی، اهداف مورد حمله و تلفات جانی و مالی آن اطلاعاتی در دست نیست.

در همین رابطه، کانال المسیرة به نقل از سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد حملات هوایی ائتلاف عربی منطقه النهدین و اطراف آن در صنعاء را مورد هدف قرار داد، وی هیچ اشاره‌ای به جزئیات و اسامی مواضع بمباران شده نکرد.

نیروهای انصارالله یمن شب دوشنبه گذشته طی عملیاتی پهپادی منطقه عسیر در جنوب عربستان را مورد هدف قرار داد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا