اجتماعیسرخط خبرها

دستگیری دو تن از عاملان جنایت «الخیلانیه» در دیالی

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در بیانیه ای از دستگیری دو تن از عاملان جنایت الخیلانیه در دیالی خبر داد.

میدل ایست نیوز: سازمان اطلاعات و تحقیقات وزارت کشور عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که دو تن از تروریست هایی که در جنایت «الخیلانیه» در شهر المقدادیه دیالی دست داشتند، دستگیر شدند.

در بیانیه این سازمان آمده است: نیروهای سازمان اطلاعات و دستگاه مبارزه با تروریسم در دیالی با پشتیبانی نیروهای واحد اطلاعات ستاد عملیات دیالی توانستند در یک عملیات اطلاعاتی برق آسا طی 24 ساعت دو تن از تروریست های عامل جنایت در الخیلانیه در شهر المقدادیه دیالی را دستگیر کنند.

این سازمان تاکید کرد که این دو تروریست در بخش های کرکوک و دیالی فعالیت می کردند و به دست داشتن در این جنایت اعتراف کردند.

«حاتم التمیمی»، فرماندار المقدادیه پیشتر در توضیح این جنایت گفته بود، یکی از شیوخ عشیره بنی کعب که برای کاری به باغ‌های روستای الخیلانیه در شرق المقدادیه رفته بود، به دست هسته‌های داعش کشته می شود، بعد از آن دو تن از نزدیکان فرد مقتول به دنبال وی به منطقه مذکور می روند که در نتیجه انفجار بمب هر دو تن کشته می شوند، پس از آن چندین نفر از خویشان این افراد برای پیگیری سرنوشت آنها به مکان مزبور می روند که با انفجار بمب دوم 2 تن دیگر کشته شده و 5 نفر دیگر زخمی می شوند.

منبع
السومریة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا