سرخط خبرها

نماینده پارلمان عراق: تعویق جلسه امروز پارلمان، ارتباطی با اختلافات سیاسی ندارد

نماینده ائتلاف بنا در پارلمان عراق تعویق جلسه به علت اختلاف دو ائتلاف بزرگ این کشور بر سر وزارتخانه های باقی مانده کابینه دولت را تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: ریاست پارلمان عراق امروز سه شنبه تصمیم گرفت جلسه امروز خود را به دلیل عدم تکمیل حد نصاب قانونی نمایندگان، به روز پنج شنبه موکول کند.

منبعی پارلمانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: ریاست پارلمان تصمیم گرفت به دلیل نرسیدن شمار نمایندگان به حد نصاب قانونی، جلسه امروز پارلمان به روز پنج شنبه موکول شد.

از سویی دیگر، «یابر العطافی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف بنا امروز سه شنبه تاکید کرد که به تعویق افتادن جلسه امروز پارلمان به روز سه شنبه، هیچ ارتباطی با اختلافات جاری بر سر تکمیل کابینه دولت ندارد.

وی در گفتگو با المعلومه تصریح کرد: «جلسه امروز پارلمان به علت نرسیدن تعداد نمایندگان به حد نصاب قانونی، نیم ساعت به تعویق افتاد سپس محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق درخواست کرد که نمایندگان به صحن پارلمان وارد شوند اما این بار هم تعداد نمایندگان به حد نصاب لازم نرسید.»

یابر العطافی در پایان افزود: این امر، رئیس پارلمان را بر آن داشت تا جلسه امروز را به روز پنچ شنبه ساعت یک به تعویق بیاندازد، العطافی در عین حال تعویق جلسه امروز پارلمان به دلیل اختلاف دو ائتلاف اصلاح و سازندگی و بنا بر سر کابینه را تکذیب کرد و آن را تنها به نرسیدن شمار نمایندگان به حد نصاب قانونی نسبت داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا