اجتماعی

درخواست مالکی از عبدالمهدی برای ایجاد وزارتخانه امور زنان و کودکان

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق از نخست وزیر این کشور خواست برای تحقق مطالبات زنان و بهره گیری از توان آنها، وزراتخانه ای تحت عنوان وزارت امور زنان و کودکان تشکیل دهد.

میدل ایست نیوز:«نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق از «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر این کشور خواست وزارتخانه ای تحت عنوان وزارت امور زنان و کودکان ایجاد کند و در عین حال ابراز امیدواری کرد که همه گروه های سیاسی از این پیشنهاد، حمایت کنند.
به گزارش وبگاه خبری المعلومه، نوری المالکی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: در زمانی که عراقی ها خواهان ایفای نقش ملی زنان در سایه مشارکت در فرآیند سیاسی و امور اجتماعی کشور برای تربیت انسان و ساخت وطن هستند، از شخص نخست وزیر می خواهم تا وزارتخانه ای تحت عنوان وزارت امور زنان و کودکان ایجاد کند که برای تحقق مطالبات و آرمان های این قشر از جامعه و نیز بهره گیری از توانشان در حوزه پرورش و ساخت و بازسازی، همه تلاش خود را بکار بندد.
مالکی در ادامه افزود: امیدوایم همه گروه های سیاسی، این پیشنهاد را که با قانون اساسی عراق و خواست ملت این کشور در نیل به پیشرفت، تربیت خانواده و ایجاد جامعه صالح همخوانی دارد، مورد حمایت قرار دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا