سیاسی

انتقاد تند دفتر ایاد علاوی درباره خبر کاندیداتوری وی برای وزارت دفاع

دفتر ایاد علاوی با تکذیب شایعات منتشر شده مبنی بر نامزدی وی برای پست وزارت دفاع تأکید کرد که رهبر این ائتلاف تنها برخی شخصیت ها را برای عهده داری این پست پیشنهاد کرده که «هشام الدراجی» بین آنها نیست.

میدل ایست نیوز: دفتر «ایاد علاوی» رئیس ائتلاف الوطنیه در بیانیه ای اعلام کرد که خبرهای منتشر شده مبنی بر نامزدی وی برای پست وزارت دفاع نادرست است.

به گزارش «الاخبار» در این بیانیه آمده است که برخی از رسانه ها اظهارات برخی از افراد ضعیف النفس را منتشر کرده اند که ادعا می کنند علاوی برای عهده داری پست وزارت دفاع نامزد شده است. اما این افراد که برای داشتن جایگاه های دولتی حریصند، دیگران را نیز همانند خود می دانند.

ائتلاف الوطنیه با درخواست از رسانه ها برای دقت نظر کافی در انتشار خبرها، قاطعانه چنین شایعاتی را تکذیب کرد و افزود که علاوی هرگز برای عهده داری هیچ پستی نامزد نشده بلکه وی شخصیت هایی را برای وزارت دفاع پیشنهاد کرده است.

همچنین این ائتلاف پست وزارت دفاع را سهمیه خود در ائتلاف «اصلاحات و سازندگی» دانسته و تأکید کرده است که «هشام الدراجی» نامزد این ائتلاف برای این پست نیست و نام وی در میان اسامی که علاوی برای این پست پیشنهاد کرده نبوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا