سرخط خبرها

امضای تفاهم نامه های همکاری و بازسازی میان عراق و تایوان

هیئت مدیره توسعه تجارت خارجی تایوان دو تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و صنعت عراق و اتحادیه اتاق های بازرگانی این کشور امضا کرد.

میدل ایست نیوز: روز دوشنبه عراق و تایوان تفاهم نامه هایی در زمینه همکاری و بازسازی امضا کردند که تایوان نسبت به ارائه محصولات عراقی در نمایشگاه های خود ابراز امیدواری کرد.

به گزارش «سومریه نیوز»، «جیمز هوانگ»، رئیس هیئت مدیره توسعه تجارت خارجی تایوان گفت که این نهاد تایوانی دو تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و صنعت عراق و اتحادیه اتاق‌های بازرگانی این کشور در بغداد به امضا رسانده است. وی افزود که این تنها آغاز همکاری های اقتصادی میان عراق و تایوان است.

وی با اشاره به اینکه تایوان می تواند پس از یک دوره طولانی از درگیری ها نقش مؤثری در توسعه مجدد عراق ایفا کند گفت که این اولین مشارکت شرکت های تایوانی در نمایشگاه بین المللی بغداد است.

هوانگ با ابراز امیدواری نسبت به ارائه محصولات عراق در نمایشگاه های تایوان افزود: «انتظار می رود که در سال آینده شرکت های تایوانی بیشتر در حوزه های صنعتی بیشتر در عراق حضور یابند.»

تایوان امسال در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بغداد مشارکت داشت و در غرفه خود ماشین آلات و ابزار معدنی را به نمایش گذاشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا