سرخط خبرهاسیاسی

استعفای جمعی اعضای جنبش سیاسی وابسته به «حنان الفتلاوی»

22 عضو تشکل وابسته به «حنان الفتلاوی» نماینده سابق پارلمان عراق در اعتراض به مدیریت ضعیف و برخی خودخواهی ها از عضویت در این جنبش استعفا دادند.

میدل ایست نیوز: 22 عضو جنبش «اراده» به ریاست «حنان الفتلاوی» نماینده سابق پارلمان این کشور در اعتراض به «ضعف مدیریت» و «برخی خودخواهی‌های موجود» در این جنبش از عضویت در آن استعفا دادند.

در نامه این افراد که در تاریخ 11/11/2018 (روز یکشنبه) خطاب به حنان الفتلاوی صادر شده آمده که این افراد با ایمان به اهدافی که رئیس جریان از آن سخن می‌گفت تصمیم گرفتند به آن بپیوندند و برای تحقق تغییر وعده داده شده فداکاری‌های بسیار کردند و از هیچ کمک مالی و زمانی که حق خود و خانواده‌شان بود دریغ نکردند.

این افراد در ادامه نوشته‌اند که امروز که چهار سال از تشکیل این جنبش می‌گذرد می‌بینند که از فداکاری‌های آنان هیچ تقدیری صورت نمی‌گیرد و در این مدت اعضا آزادی عمل نداشته‌اند و پیشنهادهای سازنده با دشواری مطرح می‌شده و اعضا از هیچ حقی برخوردار نیستند و چهره‌های اثرگذار دیگر نیروها را به حاشیه می‌رانند.

بر اساس این نامه در سال‌های گذشته چند بار اقداماتی در راستای بازسازی ساختار داخلی این جنبش انجام شده اما در نهایت تلاش‌های اعضا به نفع سران مصادره می‌شده و به سبب ضعف شدید مدیریت و برخی خودخواهی‌ها که باعث کنار زدن برخی افراد در راستای منافع شخصی برخی دیگر بوده همه چیز به نقطه صفر بازگشته است.

این افراد در پایان نامه آورده‌اند که مایه تأسف است که اهدف این جنبش که از حقوق مردم و بازگشت ثروت‌های ملی و توسعه سخن می‌گفت فقط در مرحلۀ هدف ماند و کم‌ترین چیزی که می‌توان گفت آن است که این اهداف درمورد خود اعضای جنبش نیز تحقق نیافت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا