سرخط خبرها

هیچ یک از احراب کردی نباید از مشارکت در دولت اقلیم کردستان مستثنی شود

دو هیأت از حزب دموکرات کردستان عراق و حزب اتحادیه میهنی کردستان امروز در سلیمانیه روند تشکیل دولت آینده اقلیم کردستان عراق را مورد بررسی قرار دادند.

میدل ایست نیوز: روز شنبه «محمود محمد»، سخنگوی حزب دموکرات کردستان عراق نتایج نشست هیأتی از این حزب با هیأت اتحادیه میهنی کردستان در سلیمانیه عراق را تشریح کرد.

به گزارش «بغداد الیوم»، وی در کنفرانسی مطبوعاتی که با حضور «سعدی احمد بیره» سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان برگزار شده بود ابراز امیدواری کرد که در چهار سال پیش‌رو شاهد اقلیم کردستان عراق ثبات سیاسی و اقتصادی و پاسخگویی مطالبات مردم این منطقه باشد.

وی افزود که هیأت حزب دموکرات در نشست با اتحادیه میهنی موضوع تشکیل دولت آینده اقلیم کردستان عراق را بررسی کرده است. محمد ادامه داد: «نشست ها و دیدارهای آینده تا حد بسیاری این موضوع را حل و فصل خواهد کرد.»

سخنگوی حزب دموکرات کردستان در ادامه گفت که هیأت این حزب با سایر احزاب سیاسی که در دولت اقلیم مشارکت خواهند داشت نیز دیدار می کند. وی خاطر نشان کرد که حزب دموکرات کردستان در جریان نشست امروز با اتحادیه میهنی تأکید کرده که هیچ یک از احزاب کردی نباید در فرایند سیاسی و تشکیل دولت آینده اقلیم کردستان نادیده گرفته شود. محمد گفت که هیأت حزب دموکرات امروز با جنبش گوران (التغییر) نیز برای بررسی فرایند تشکیل دولت آینده دیدار می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا